Cvičení pro těhotné "TĚHOBIC"

TĚHOTENSKÉ CVIČENÍ VE VODĚ

TĚHOBIK JE zábavná forma cvičení, která využívá přirozeného odporu a vztlaku vody  a představuje nenásilnou, ale velmi účinnou formu zátěže. Cvičení pro nastávající maminky za doprovodu hudby na protažení i posílení celého těla . Nácvik správného dýchání, posílení dna pánevního i protažení i uvolnění celého těla ve vodě.

KDE: BABY CLUB LACHTÁNEK s.r.o.
KDY : středa
ČAS: od 18:15 do 19:15 hod.
ZA KOLIK : 120,00 Kč za lekci

MAXIMÁLNĚ 8 CVIČÍCÍCH TĚHULEK



Počet míst je omezen. REZERVACE NUTNÁ !!! Objednávky na tel. čísle 734 273 007 nebo na email: d.zabranska@seznam.cz

kombinace nácviku vybraných plaveckých technik,dechových cvičení a cviku léčebné tělesné výchovy pro těhotné,provádených ve vodním prostředí. Cílem je udržet organismus těh. ženy v dobré fyzické a psychické kondici,eliminovat změny,které těhotenství a porod organismu ženy prinášejí a připravit těhěhotné na zátež související s porodem tak, aby jeho průběh byl co nejlepší a těhotnou maminku ani plod zbytečne nevycerpal.Porod by se měl stát pro ženu významným životním zážitkem a ne nepříjemnou epizodou, na kterou bude chtít rychle zapomenout.

Voda těhotným usnadnuje pohyb , protože telo nadlehcuje a nedochází tedy kprekonávání gravitace. Cvicení ve vode je intenzivnejší prekonáváním odporu vody, a tak dochází klepšímu procvicení urcitých svalových skupin.

Zaměřujeme se na posílení brišních svalů,prsních svalů,posílení svalu pánevního dna a jejich uvolnění,správné držení těla,zabraňuje a snižuje vznik křečových žil, udržuje a zvyšuje vitální kapacitu plic a podporuje peristaltiku střevní.

Přináší značnou úlevu ženám s bolestmi zad a kloubů

Výhody:
  • masážní efekt při působení vody na povrch těla
  • Fyzické a psychické uvolnění při relaxacních cvičeních s hudbou
  • nehrozí přehrátí organismu ženy
  • minimální možnost poranění ženy
  • zcela úplné odlehčení kloubu a páteře
  • minimální ztráta tekutin a minerálu potem
  • tonizuje žilní systém – částecná prevence tvorby varixu a hemeroidu
  • jediná možnost využití polohy na briše

Začít cvičit mohou ženy po 12. týdnu těhotenství.

2010 © Copyright Baby Club Lachtánek | Všechna práva vyhrazena | All rights reservedDesign by Jean la Taupe